Skulle inte gjort det!

Sitter nu med handduk i huvudet som en turban.
Gjorde slingor på mig själv. Utan att se vad jag gjorde bak på håret.
Känns inte alls okej.
Aningens orolig över hur det kommer se ut.

Goa Annie passade Frejis så jag kunnde hoppa in o jobba ett par timmar extra idag.
Jäkla rea. Helt galet.
Imorn så har vi öppet 4 timmar.
Så det blir upp i ottan. Trötta ut hund.
För att sedan vara på jobbet 9.30.
Hanna ska låna Frejis en stund imorn.
Tyckte jag var en underbar idé!
Då kanske man inte har en überpigg valp på nyår..

Nu är jag trött.
Diska. Ut med hunden. Sova några timmar.
Längtar till imornkväll! Då är det middag och partaj!

Tjippeli!
Kommentarer
Postat av: P

vilken ras är Reja? Hon är så otroligt söt!

2011-01-02 @ 15:12:19
URL: http://ihpm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0