Lite har ju hänt



Var ett grymt tag sen jag skrev.
Tappade motivationen. Och tiden fanns inte där heller.
Ser även att jag avslutade med ett inlägg om min vikt.
Och då kan jag väl börja med den också;)
Jessica och jag har ingått i en tävling ihop.
Den som går ner mest i vikt under en månads tid. Avslutas 13 Juni.
Vi får använda vilken metod som helst och ta till vilka taktiker medel.
Straffet tänker jag inte utföra så jag kommer ge min karaktär ett lyft. Och vinna skiten!
Karaktären som försvann i samband med att December kom.
Har gått upp ett ganska bra antal kg sen senaste inlägget ser jag.
Och såklart börjar man tänka att "om" jag inte hade slutat tänka där och då.
Men OM finns alltid och det har varit mycket.
Har snart gått klart min första termin på Socionom-programmet.
Det här med att plugga är svårare än jag trodde.
Att ha disciplin att sitta och plugga utan att ha lärare hängandes över ens axel är svårt.
Nu har vi två grupparbeten och en hemtenta på mindre än en månad.
Imorn ska jag inleda ett seminuarium. Det var länge sen man talade framför folk.
Så ska nog sitta lite med det nu.

Har varit sjuk, haft feber och halsont. Halsontet har precis gått över. 2 veckor senare.
Så imorgon drar träningen igång!
Hade kommit igång med löpningen ganska bra. Surt när man tvingas komma ifrån det.
Men milen blir det imorn eftermiddag med Annie och våra daawgs=)

Har förövrigt fått det fint på min altan.

Och katten och hunden trivs ihop.


Ha en go kväll alles!
(Lär inte vara en kotte som är kvar och läser nu, men med tanke på tävlingen och Lidingöloppet så är det kul att ha!)
Kommentarer
Postat av: Jessica

Som du kommer att få ragga manskläder! :)

Men för att vara lite ödmjuk så sitter vi i samma båt med känslor och tankar, vi behöver detta och kommer fixa detta!

Så lycka till ;)

2011-05-16 @ 09:52:13
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Camilla

2011-05-17 @ 14:54:12
Postat av: Camilla

Jag har hittat hit! ;) kul att du skriver igen!

2011-05-17 @ 14:54:58
Postat av: malle

Åh va kul camilla:D Och vi ses på lördag, Wiee!

2011-05-18 @ 06:57:37
URL: http://ninjamalle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0