Halva veckan

Ja den har gått!
Och varit sockerfri sedan i lördags.
Yaay.
Har ett sånt sjukt sockersug så det är pinsamt.
Det är en kamp varje minut av varje dag. Men jag tänker på straffet som man får utföra om man förlorar tävlingen.
Och då är inte godiset värt det.

Igår var det grupparbete 08,30-11,30.
Sen var det litt. seminarium. Och jag hade en inledning. Det gick helt ok!
Sen hade jag sjukt tråkigt hela dagen men välbehövt att inte göra något.
Vid 20.30 mötte jag och Freji upp Annie och Dixon vid Skatås.
Milen!!
Har inte tränat på två veckor så jag var gaaanska nervös.
Men vi hade inte setts på ett tag så vi tjöta på och tiden gick fort!
Dock var vi båda sjukt trötta, jag ur form och Annie fick köra lite intervaller efter hundarna=)

Nu drar jag och Freji snart iväg till en kompis för grupparbete.
Och sedan raka vägen till Annie för att cykla i skogen!
Weeeho! Ska bli grymt kul!
Som när man va liten=)

Har verkligen ingenting att äta hemma.
Fick äta tonfisk till Lunch och till middag igår.
Efter milen så fick jag ta en proteindrink.
Så det blir mathandling idag!

Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0