Gött é det!


Kändes som att jag skulle ut och klättra imorse och såg säkert ut så också.
Men det blev en runda med hunden!
8an i Skatås. Hatar den. Flera gånger innan vi begav oss tänkte jag att jag skulle ta 5an istället. 2 gånger.
Men nej. Jobba på psyket behöver jag defintivt göra. Och står det 8a km på träningsschemat så gör det.
Hunden och katten har de senaste veckorna försökt få upp mig 05.00, idag var det rekordtidigt.
Kollade på klockan då Freja slängde sig raklång över mig. 04.40. Fick iaf somnat om efter att slängt ut katten, till 05.30.
Och ut var det, sjukt skönt efteråt.
Men 8an är inte min slinga. Tråkig. Men hunden blev trött. Och det var meningen.

För vi ska vara hos Sandra kl 9 med gruppen och försöka få klart vårat grupparbete!
Och då hon har två innekatter så är det ju bra med en hund som är liiite trött iaf!

Nog om det!
Ha en go dag!
Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0