Onsdag!


Igår var det en himla tur med Annies mountainbike. I Skogen.
Jag var sur i början för det gick rakt uppför över stockar och sten.
Typ fem sånna. Som vi var tvugna att trycka upp cykeln för.
Men sen.
Sen när vi fick cykla. Shit va kul det var!
Sjukt läskigt nerför när det är terräng men leva lite farligt är ju kul! Tydligen.
Och Freja tyckte det var sjukt kul att det gick så snabbt.
Hon sprang som en galning mellan snabbis-annie och tjockis-malle:D

Nu ska bara frukost, lunch och mellanmål packas ihop sen så drar jag och simmar med Annie!
Freji släpps av hos Mamma med alla mat.
Sen åker jag, maten och hunden, efter jag simmat, vidare till en i klassen för att skriva på arbetet heeela dagen.
Vi planerar till o med att äta middag ihop så det blir mycket skolarbete idag!

Tjipp!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0