Då var det dags

En omstart.
Imorgon börjar jag följa ett kostschema från en dietist.
Ska bli väldigt intressant.
Har ju varit upp och ner med kosten sen December.

Och det har varit sjukt mycket 24/7 länge nu.
Flyttat ur lägenhet.
Flyttat in i lägenhet.
Skrivit på papper högt och lågt.
Ringt samtal.
Gått på föreläsningar(Galet ovant att komma in i studietänket)
Nollnings-aktiviteter.
Och hunden hemma har inte direkt hunnits med så mycket som bordes kanske.

Nu har mamma åkt till Dubai.
Rättare sagt igår.
Är borta i 2 veckor och 3 dagar.
Så nu är det jag och en katt och två hundar i en etta!
Plus skolan.
Plus träning som måste hinnas med för att kostschemat ska stämma.

Så nu kör vi!
Invägning kör vi imorn, så ser vi vart jag slutar, och hur illa det är imorn.

Jessica har idag åkt till Sälen för att jobba i tre veckor.
Saknar henne redan!
Hon får leva loppan för oss där borta=)


Frejis har för övrigt haft sitt första löp.
Galet jobbigt. Tack och hejdå till det!
Och hade ett sjukt PT-pass igår. Hejdå krafter.


Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahahahaah, underbart, "ta mig" :)

Tack snutt, lever för er alla! saknar er redan! Puss och lööööve!

2011-02-15 @ 11:44:45
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0