Ny känsla.

Igår var första dagen, är nog faktiskt så, i hela mitt liv som jag inte ville äta.
Var tokhungrig efter träningen, så jag mådde illa, men istället för att åka o handla mat då jag i princip bara hade ägg hemma. Så blev det en omelett.
Ville/orkade inte hålla på o laga mat och inte handla heller.

Vägde in mig igår på 63.3kg.
Idag vägde jag 62.2kg.

Men jag kommer ha mina vägdagar på Torsdagar har jag tänkt, så blir strax en ny(förhoppningsvis lägre) siffra.

Idag måste jag dock fixa hem något i matväg.
Måste ändå iväg och köpa nytt koppel till Frejis då hennes redan gått sönder.
Hon fick det i julklapp..
Men har ju såklart ingen koll på kvittot så det är ju inte mycket mer att göra än köpa nytt.

Ikväll är det jobb på gymmet.
Känns som att all ork bara pyst ur mig..skulle bara vilja sova i 24 h.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fossingen har ont!

Det var jättegott! Testa!

Jag med, ska bli jättemys! Pusss

2011-01-04 @ 12:28:45
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas att energin kommer tillbaks! Viktigt och få i sig bra mat efter träningen men vet precis hur det känns när man är så där trött. Har själv varit med om det ett par gånger efter en lång arbetsdag och träningspass.



Önskar dig ett gott och härligt träningsår! :-)



Stor kram till dig

2011-01-04 @ 20:38:04
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0