Nytt år. Slutspurten!




Nyåret firades in hos Alexsandra och Andreas.
Underbart god mat och väldigt väldigt trevligt!
Ganska för mycket dricka för min del.
Tur vi inte var ute på krogen. Kan ju jag säga.

Första träningspasset idag för i år.
Med Fliselis!
Var galet gött. Tänk va kul det är att styrketräna!
Kändes dock att man inte tränat på ett par veckor.

Men nu kör vi!
Målet är att vara i mitt livs form när vi åker till Nice i Juni.
Och jag har bestämt mig för att ta hjälp med de sista kilona och formningen av kroppen.
Av självaste goaste Lönn!
Fick i julklapp pengar att använda till PT och kostschema.
Så nu kör vi! Eller inte denna veckan. Eller jo, kör vi gör vi, men med PT blir kanske nästa vecka=)

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack snutt och du är sjukt snygg, 10 poäng till dig!

Ja, det hade väl varit mysigt, bio??

Pussss

2011-01-03 @ 21:41:53
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: P

så snygg du är, du har ju verkligen en toppenkropp redan!

2011-01-05 @ 13:34:03
URL: http://ihpm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0