Hungrig..


Konstant.
Inte alls kul att följa ett matschema just nu.
Har längtat men när man väl har det så är det trist.
Konstant tom i magen.

Var hos dietisten igår och hon blev förvånad över att jag var hungrig.
Det skulle jag absolut inte vara.
Men som det matvraket min mage är van vid att jag är så är det kanske inte så konstigt.
Längtar efter GI/LCHF tänket..då var jag aldrig hungrig tack vare fettet.

Men blir det inte bättre så kommer dietisten höja kcal-innehållet.
Vi får se!

Vägde in mig i måndags:
63.1 kg.
Och vägde mig idag.
Och vägde in mig på 62 kg.

Så vi får se hur detta slutar!
Före och efter bilder blir det ju definitivt!

Ne nu får det bli ordning på torpet.
Kl 12 kommer killar/tjejer hit från Com Väst och ska installera lite kanalutbud och grejjs.
Så städa innan dess.
Sen hade jag tänkt träna men ont i halsen=/
Så plugg för hela slanten.
Plus hundpromenader.
Och inte alla förglömma.
Krav Maga ikväll!
Kan ju säga att jag har fått massa blåmärken sen jag börja.
Tjipp!



Kommentarer
Postat av: Petra

Från 63.1 kg till 62 kg på så få dagar är ju toppenbra!



Förstår att det ofta känns tomt i "kistan" men ge inte upp nu - Kämpa! ;-)



Ha en härlig dag!

2011-03-08 @ 12:25:32
URL: http://petrakardell.shapemeup.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0