Likgiltig?



Sjukt konstig känsla. Har nog inte direkt haft den innan.
Känner inte att något är kul. Känner mig kall inför allt och alla.
Usch.
Men har väl sina förklaringar.


En dag i skolan med förberedelser inför slutseminariet idag!
Vi ska presentera vårat arbete och diskutera den andre gruppens arbete.
Som även ska diskutera vårat.

Skulle även har varit uppe och sprungit imorse. 05.30 stod klockan på.
Men efter usla nätter med liiite lite sömn så funkade det inte.
Blev väckt som vanligt vid 04.40 av en hund som slänger sig raklång över mig och rullar runt.
Sjukt go.
Går upp för att släppa ut en skrikande katt och regnet öser ner.
Och jag var helt pajj.
Ställer därmed om klockan till 06.30.
Inte mycket mer sömn men ändå inte så tidigt som innan.

Ett tips som är sjukt gott!:
Keso.
Proteinpulver, jag har använt vanilj.
Lite vatten.
Blanda.
Voila:
Risifrutti!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0