Lördag

Dagarna går sjukt fort.
Och skönt är väl det just nu=)

Igår fyllde Freji 1 år

Himlans go hund det där!
Måste dock lägga mer tid på henne. Ganska bortskämd.
Idag fyller fina Johanna år!
Grillfest hos henne ikväll, ska bli superkul!
Dock vet jag inte om jag har ngt att ha på mig. Som vanligt.
Har inga pengar.
Men ändå har jag inga nya kläder. Och ingen direkt mat i kylen.
Konstigt att det ska vara så svårt att gå över till studenttänket och sluta dra kortet hela tiden.

Idag har det även gått en vecka sedan tävlingen mellan mig och Jessi satte igång!
Glömde ta mått. Men vågen har ju varit framme varje dag.
Får ta mått imorn.

Och efter första veckan så är resultatet: -2.3 kg.
Dock troligen bara vätska då jag slutat med kolhydrater (Dålig karaktär har väl medfört socket ändå)
Så det ska bli spännande denna veckan.
Mer taggad än innan!

Ha en go dag!
Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Marlene

åh va kul att du har börjat blogga igen! så jag har lite koll på dig nu när jag inte får se dig så ofta ;) saknar dig! <3

2011-05-22 @ 01:47:51
URL: http://marleneboke.blogspot.com/
Postat av: Annie

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-12 @ 15:48:17
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0