Bachelorette!

Är det nu, och som jag har sett fram emot det!

Har varit på ikea med flisen,  det var kul, vi var nog ganska trötta efter jobbet.. :P

Blev ingen träning idag, suck. Får ta det imorn! Ska gå till jobbet imorn, kanske tar 45 minuter? Eller vad tror ni?  Cykeln blev nämligen kvar där då mamma skjutsade hem mig med saker jag köpt som... MATVÅG! och lite gurka o tomater..och LÄKEROL!

Ska bli superkul att laga massa mat inför veckan på söndag, och väga maten så man vet hur många kalorier man får i sig. Tycker det har blivit jättekul med sånt där fett, protein, kalorier osv..

Har även skickat iväg kontrakt till värd och han som ska hyra. Köpte ett kuvert för lite, så får skicka in till CSn imorn. OCH beställa böcker.. innan fredag. Blir kanske bio imorn nämligen, och ska försöka hinna träna innan så får göra ärenden på fredag. Då ska jag även se om mac-datorn är kvar på rea, ska köpa den isf! Kom ju på att trots att de drar 8700 från min nästa lön.. så betalar jag inte min nästa hyra! Jag ligger ju före en hyra och han som ska hyra ska också ligga före en ! wie!

Jag och flisen ska även kolla lite i stan och göra lite ärenden. Vill kolla efter Jessicas kjol på Gina=)

NU blir det tv!

pusshej
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får låna min kjol till turkland om du vill?!? :)



pusss

2009-08-12 @ 22:34:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0