Bara att köra på!

Tokigt nog så stod vågen på -3 hekto, trots att jag hade en sjuk överkonsumtion på kalorier igår. Hoppas bara att det inte är någon fördröjning så att det syns på vågen imorn eller om ett par dagar.. Så nu blir det ut på en löptur, ska bara dricka en shake som kom med som ett smakprov från svensk kosttillskott. Hallon, diet shake, mindre än 100 kalorier. Mycket spännande. Kände att jag var tvungen att ha något i mage då planerna är att springa femman!

Sen blir det storstädning, snabbt som sjutton, innan jag ska möta upp marlene och emma! Får se vad dagen bär med sig! Ikväll blir det iaf en tv-kväll med flisen och hennes Rob;)

Igår var det supermysigt! Vi åt uppe på Danilo(?) och sedan såg vi Baksmällan. Alla hade ju sett den innan förutom Bruce, men det bevisar ju bara hur bra den är! Underbar!

Ne nu ska jag återigen försöka installera modemet på macen, försökte igår, men fattade ingenting. Surprise? Inte alls.

Puss så länge!

Haha, just det. Bad kassörskan att väga mitt godis igår. Hon sa 8 hekto. Då tänkte jag, så dålig på matte som jag är, att det måste vara 80 gram. För det var inte mycket godis. Haha, och när jag kom hem så kollade jag på viktklubb, då är 1 hekto över 300 kalorier och 8 hekto är över 3000 kalorier. Alltså 800 gram. Så när jag tänker efter så undrar jag inte om hon sa 0.8 hekto? Kan det stämma med med 80 gram då? :P För närmare ett kilo var det ju definitivt inte :P

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sööt du var går:) Och duktigt du är, STOLT över dig!

2009-08-21 @ 11:36:35
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flis

Eftersom det var typ 8 godisar tror jag närmare på 80 gram. Men ta med dig datorn om vi ska vara här sen så får vi se om jag kan hjälpa dig! Vi hörs sen, ska träna nu! Pussar

2009-08-21 @ 12:01:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0