Böcker..

Jättesvårt att hitta alla böcker som krävs för kursen. Alla är ju så utspridda. SUCK! Orkar inte..men ska ge det en halvtimme till och se ifall jag kan få det klart=)

En tvätt ligger i maskinen, har ätit men är ändå konstant sugen på allt.. typ nutella och ciabatta, hur gott hade inte det varit?:P

Helgen var jättekul! Var ute med arbetskamrater i Fredags, sjukt goa människor, Flisen, Hanna, Cissi, Lilli! Synd att jag inte har kameran.. som sagt innan.

Igår var det ätagodmatochgodisdag. Mumma! Men mådde sjukt illa efter det, magen var inte beredd på det där asså! Jessica, Camilla och jag var hos Erica, såg skräckis, vilket inte var jättebra för mig och flisen:P

Idag är det förberedande för morgondagens arbete..usch! 8 pass kvar.. Låt dem gå snabbt snälla! Ska göra ärenden på stan imorn också,

Puss heeej
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0