Bra Shopping!

Riktigt nöjd med det som inhandlades idag. Både jag och Flisen var i ett flow..var länge sen det hände=)

Jag är dock lessen över att jag inte kan ta bilder på det och lägga upp. Jag måste fixa datorn! Och kameran. Ännu en grej på listan. När man börjar bocka av så kommer det nya saker! Ringde iaf 3 iaf, fick pratat med en snäll kille som skickade installeringsprogram till mig, så nu ska jag föra över pengar till flisen och en tjej för en bok. Installera (försöka iaf, kan verkligen inget om datorer.) Och sen om jag hinner innan vi ska äta, beställa böckera från CDON!

Iaf, det som handlades av mig:
På Gina:
En tjocktröja, grå, med lite rullade ärmar som ska bäras till leggings.
Blankare leggings, dock i kortare modell. Ska fortsätta leta efter längre.
En klänning, svart, med dragkedja på axlarna och en tydlig midja. Både jag och flisen fastnade för den=)
En mörkaprikos-färgad topp med lite mudd längs ner.
Jessicas fina blå-vit-rutiga kjol för ENDAST 29 kr!
 
På Bikbok:
Ett supersött och gulligt linne, jag som aldrig har gulliga saker på mig, vitt med små små rosor och gröna blad=) Fint till ljusa jeans, som expediten sa!
Och till detta fick man köpa en jättefin tröja för 99 kr som egenligen kostar det dubbla! Det är en trekvarts-ärmad ljusljus rosa tunika/topp i sommrigt material! Också najs till ljusa jeans/leggings kan jag tänka mig!

På H&M:
En lite volangkjol som man har i midjan.
Ett svart och ett vitt boxarlinne i lite tunnare material som jag tror är fint till kjolen!

SHIT...Det var inte lite saker.. ska logga in på banken och se hur mkt som spenderades. Gissar på 1400? Behöver ju inte köpa kläder den närmsta tiden iaf:P Smink måste jag dock!

Intag under shoppingen. Mc-chicken, Ca 417 kcal. Tur man sprang imorse och kan nolla det där:P
Så totalt intag än så länge:  680 kcal. - 506 kcal.
Ska bli gott ikväll=)

Well well, dags att beta av lite måsten innan middag och bio!

Puss!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0