Dumt att sova?

Jag kan aldrig sova ut i den här lägenheten. Det är så typiskt mig att inte ta tag i saker, jag skulle behövt mörkläggande rullgardiner i sovrummet då jag har ljusblåa persienner i fönstrena. Inte konstigt att man vaknar tidigt på morgonen. Jag har försökt somna om flera gånger sedan 7. Men var även uppe halv tre då jag inte kunde sova.

Jaja, idag ska jag försöka göra lite nytta. Betala räkningar, anmäla mitt intresse för studiebidrag och köpa hem böcker till kursen! Usch va mycket pengar det går åt hela tiden. Och inte på så roliga saker heller! Men det är för en rolig sak;)

Sen  när Annie vaknar så blir det väl femman i skatås, men hon har lovat mig en lugn takt då jag inte har så mycket energi i kroppen dessa dagar. Hoppas Brus vill med och springa också!

Igår var det jättemysigt! Vi satt och åt(jag suktade och luktade) diverse kex och ost och godis och chips. En ost som definitivt kommer finnas med den 15e är en "rulle" med vitlökssmak. GYYYYYYYYYD va gott det luktade! Vi satt iaf på Erics balle och lyssnade på U2, och jäklar va högt det var! Men det var jättemysigt o tjöta och Camilla var ju tillbaka från Oxelösund!
Och återigen synd att jag inte har några bilder. DET måste jag ta tag i. Fixa kameran. Denna veckan.

Men något som var lite otaggande, gick bara ner 0.6 kg från igår. Och då åt jag bara 490 kcl istället för det vanlig 550 kcl. Så det var lite...ooh.. inte "ge upp känsla" men ändå åt det hållet. Men ska ju inte göra det, men ändå känslan kom!

Jaja, ska kolla lite gilmore girls innan jag sätter igång med ärenden! puss på er!
Kommentarer
Postat av: flisen

Vänta bara, imorgon kanske det blir -2 istället. Håll ut! Du är så duktig! Puss

2009-08-02 @ 10:42:29


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0