En fråga..

är ju om jag ska gå och lägga mig nu.. och skita i den sista pulverpåsen. Eller vara uppe och kolla på film och äta den sista måltiden. SVÅR fråga. Jag är varken hungrig eller trött. Men sitter jag uppe så kommer jag bli. Tar jag inte den sista så har jag fått i mig 440 kcl idag. Annars blir det 550 kcl. Vilket kan vara onödigt eftersom klockan är så sen..Men oh! Inte trött. Men lägger jag mig så slipper jag ta den sista.

Får suga på den en stund. Var hos Camilla med Helen och Erica, vi var bara där i några timmar och tjöta. Åkte la därifrån vid halv åtta, alla var ganska sega och trötta. Typisk Söndag. Jag ska jobba imorn.. Tror jag börjar halv åtta. Hoppas Flisen stannar ett tag på jobbet när hon hälsar på, blir så mycket roligare då! Hon ska prata med chefen och se hur hon ska jobba om hon måste jobba in sina semesterdagar.

Söta Jessica ringde och kollade hur vi hade det, men hon blev nog lite förvånad över att vi splittrades så tidigt=) Haha, vi är ju inte 20 längre:P Hon var på Lissan med sina syskon, bra du hade en bra dag!

Ne nu får jag väl sluta, måste tänka igenom hur jag ska göra ikväll:P

Haha, jag kan ju inte gå och lägga mig nu! Lilla tanten.. Äsch. Suprise blir det!

puss på er!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0