En sån början!

Sprang till valhalla. Tog 28 min. Kcl: 314.

Väl där så märker jag och mamma att det är stängt! Enbart idag och imorn pga något underhållsarbete! Verkar inte varit många som visste om det för det var folk hela tiden som gick dit, läste lappen och suckade.. SÅ TYPISKT!

Så jag gick hem. Tog olskroksvägen så det blev bara backar upp typ. Svettigt! 47 min, 335 kcl.

Total rörelse: 75 min.
Total kcl: 649 kcl.


Hittade min pulsklocka! Trodde den var kvar i stugan, men den låg i väskan=)

Ska göra lite ärenden idag innan jag går hem till flisen, sa upp min Iform prenumeration imorse, en sak avklarad iaf!

Och köpte en vattenmelon på vägen hem, den ska det smaskas på också! Gjorde även en smoothie som inte var så god..några tips på ngt som gör det godare än bara mjölk, kesella, blåbär och sötningsmedel?

Ne nu ska jag fixa lite innan stan! ska försöka vara nere till halv tre senast!

pussheej
Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, det verkar så:) Aha ok, inget ragg då:P Bra film va?? Du då, värsta träningsnarko!! Jag gör min smoothie med frysta hallon/blåbär, lättkesella, minimjölk och sötningsmedel. As gott jöh! Imorgon ses vi:)

2009-08-14 @ 13:09:12
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0