Haha..

..Jag har tre anonyma kommentarer, ett är ju flisen, är det jess som är de två andra tro?=) Isf så ska jag bara meddela att bilder hoppas jag kommer snart, ska ringa 3 och se ifall de fattar vad jag gjort för fel när det gäller nätverket. Annars vet jag inte vad jag ska göra =(  Lite lessen i ögat blir man när man köpt en sån go dator och inte kan använda den...

Idag var jag uppe strax efter 07.30. Vet inte vad det är men kan inte sova länge nu förtiden. Gick upp, diskade, och det var MYCKET disk. Gjorde en smoothie (eller två blir det, en innan träning och en efter, man får dela upp det för att spara på kalorierna! Man vet ju inte om det blir någe gotta ikväll på bion som sagt...;)) på en banan a la 90 g, 112 g vanilj youghurt(Tog fel, skulle tagit lätt..så det får man sota för genom att använda mindre.) 100 g frysta hallon, 100 g frysta blåbär, osså hällde jag på vatten för att späda ut det. Mixade och delade upp det i två glas=) Detta blir då ca 263 kcal,

Ska snart gå upp och hämta lådor så jag kan börja plocka ner kläder som jag inte ska ha till Turkiet, och ställa det på vinden så att den kommande hyresgästen har någonstans att ha sina kläder=)

Ska även ringa synsam och fixa nya linser, är på mitt sista par nu, och det är lite risky om något skulle hända!

Joggar sedan bort till skatås vid ca 10.40 och möter upp flisen för en liten runda i Skatås, får se hur svettigt det blir med tanke på vädret idag! Hade det inte varit för att vi ska till Turkiet om mindre än en o en halv vecka så hade jag känt mig tvungen att vara ute i solen och pressa idag. Men nej nej, lugn som en filbunke ska vi till Kungsmässan och shoppa! Wie!

Ska föra över pengar till Flisen ,The Pärla, idag också, hon är så himla handlingskraftig och har betalat extra kg till flyget och taxfree(sprit och nagellack för min del :P)

Well well, har inte mycket mer att skriva just nu, lär återkomma om hur mycket förbrukning av kalorier springturen för med sig ;) Kanske verkar väldigt  insnöat på kalorier ut och in just nu, men det är för att jag tycker det är så himla kul och jag märker resultat. Jag kan äta vad jag vill, så länge jag ser till att hålla mig under mitt dagliga rekommenderade kalori-intag. - 1 kg denna veckan med hjälp av den metoden!

Jupp jupp!! puss!
Kommentarer
Postat av: flisen

DU ÄR EN PÄRLA! :)

2009-08-20 @ 10:21:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0