haha

Här sitter jag och gråter till Bachelorette... När jason träffa sin son för första gången på länge.. usch. TRÖTT!

 Nyss hemkommen från bio med mor o far, kusin och hans flickvän och moster! Slängde i mig min fjärde "måltid" idag. Blir en för kort idag också. Vi såg Sommaren med Göran. Den var rolig, väldigt kul... Men det var ändå inte fullt så kul som man hade förväntat sig. Det kändes inte alls fullt ut att det var en suuper film som så många sagt. Ne, kul att ha sett den men inget mer. Kanske blir roligare om man ser den fler gånger? Den var dock ganska stressande, han hade ju så sjukt mycket otur hela tiden..stackars karl.

 Ska packa under reklamen till bachelorette, åker till Laxå efter jobbet imorn. Ska ta med mig nyinköpta pulvret som inhandlades idag. Köpte den gamla soppan..mmm... tur jag fick en förpackning innan de byter ut alla=) Så imorn blir det sista vägningen innan måndag..usch. Ska ju äta iaf två riktiga måltider utan kolhydrater i helgen. Lite ångest inför det. Men ska ta med springkläder. Och pulver så jag håller mig mätt så jag kanske slipper äta tårta;)

Flisen jobbat natt igen..stackarn. Men jag får ändå inte byta av henne halv sju imorn bitti, för hon går ju hem vid en sån sjuk tid. Hon slutar 05.51, om jag inte minns fel?

Jaja, nog tjatat, jag är så trött så mina ögon gör så sjukt ont!! Det var kul att träffa kusinen och hans flickvän. Det händer ju inte alls för ofta! puss hej!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Taaack sötnos!! Haha, jag grät med när han såg sin son! :)



Kommer sakna dig när du är borta. Säg till när du är hemma:)



PUSSS <3

2009-08-05 @ 21:50:13
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flis

Ja det stämmer lilla du... 05.51 here I come! Ett antal timmar kvar tills dess dock. MEN, sen är det inga mer nätter på detta stället, ever! Wiiie. (Jag måste verkligen börja se det positiva i allt som har med jobbet att göra nu) ;) Hoppas din natt blir god. :) Och vi kommer sakna dig med! Puss!

2009-08-05 @ 22:48:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0