Ikea tydligen!

Det blir en liten spontanresa till Ikea, det var pappa som tyckte att "varför inte idag? Och varför inte nu?". Så så blev det! Eller ska bli. Han håller på att kör hem de sista delarna av min garderob som de ska köpa av mig. Den är GRYMT snygg, men den kvävde mig nästan i mitt sovrum. Så för mig ska det bli två små byråer. Vita med frostade glas på låderna=)

 Kom på nu dock... att jag inte har tillräckligt på mitt kort. Hoppas jag kan låna av far under dagen bara.

Annars är jag sjukt trött och hungrig. Försökte hålla mig från Cola idag..Lyckats, men går nog inte ikväll. Ingen energi. Dock druckit två koppar grönt te idag och mängder med bubbelvatten! Det ni! Det blev många kissepauser! Jobbet var segt, men gick väl okeej, kul när Flisen kom förbi!

Och så var det det med promenaden hem..jaa, det har ju regnat hela dagen och fortsätter än, så ledsamt var det ju inte att den försvann. Dock tråkigt för jag kanske får ångest ikväll och måste ge mig ut och promenera. Får se! Bra saker på tv ikväll och det vill man ju inte missa!

 Hej så länge!
Kommentarer
Postat av: flisen

Ååå, Ikea... kul. :) Hoppas byråerna blir bra. Jag är trött (som vanligt). Och sur. Och grinig. Jag hatar PKC. Okej? Okej. Hej då.

2009-08-03 @ 16:57:21
Postat av: flisen

Tack för det. Du kan få en film på en chokladkatt av mig så har du allt! Ja? Ja. :)

2009-08-03 @ 18:38:26
Postat av: Anonym

Förresten, vet du om min plan A jobbar imorn? Jag ska nog jobba på skiten nu när jag måste hänga där i 14 dar till! ;)

2009-08-03 @ 20:33:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0