Japp japp en sån måndag..

Jobbade halv sju till halv fyra, började dagen med en morgonpromenad till jobbet på 45 minuter. Efter jobbet hade jag planerat att inhandla allt jag kan tänka mig inför turkiet, men väl inne i stan så hade de inte det jag ville ha så bestämde mig för att spara handlandet till Torsdag eller Fredag då jag vill åka till Kungsmässan!

Tog spårvagnen till Olskrokens ica, handlade massa gooooa grejer, åkte hem, såg en avi på ett litet paket som jag beställt.. ska gå och hämta det snart! Spännande! Och nu har jag precis ätit en så sjukt god middag. Grillad kyckilng, keso, massa sallad och grov baguette. Mmmmm!

Så nu ska jag rulla till posten, sen MÅSTE jag logga in på portalen, betala kåravgift och hitta alla mina skolböcker. Ingen träning idag. Orkar inte.

Puss hej!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0