Jobba jobba joobbaaa

Om en timme börjar jag jobbet.. mm, ska bli så kul! BARA fyra pass kvar, sen inge mer på ett halvt år! YAY!

Det blev en pytteliten lugn springtur på ca 27-28 min. Kcal: 251.
Vågen kommenterar jag knappt idag. Gick åt fel håll. Kan man skylla på att tant röd ska komma på besök när som? Nää..bryr mig inte idag. Känns som om det kommer gå bra ändå!

Solen skiner, blå himmel.. fin dag idag? Hoppas det håller i sig i veckan! Undrar vad alla lediga hittar på idag?

Ikväll, om vi inte träffar Alexs som kommit hem från sin semester, så måste jag tvätta. BIG TIME. Och beställa de sista böckerna från CDon.

Jaja, nu är dags att packa matlådorna och sedan bege sig.. 
Kommentarer
Postat av: flisen

I know, den är så bra va! Det bästa är nästan när hon i slutet säger "I will reggieabortionist, I will!" Det låter så jävla roligt! Haha! Och att hon säger "Steve" till Jacob, HAHAHA!

Sååå... vad gör du ikväll då? Puss

2009-08-23 @ 20:55:27
Postat av: flisen

Haha, jag har ingen aning, men roligt är det! :)



Jag vet inte jag... jag tror jag ska slå till på den där kjolen från gina också, den med dragkejdor. :) Sedan måste jag till ungdomsmottagning imorn, det är änna sista chansen. :) Men jag tror inte att det blir så mkt mer än det faktiskt. Haru bestämt dig ellerrr? :)

2009-08-23 @ 21:04:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0