Klant eller bara otur?

Mobilen föll ner i handfatatet igår kväll..när vattnet rann. Nu är den CP. Det går att ringa på den, och ta emot samtal. Men inte mycket mer. Så måste åka och köpa en skittelefon!

Och väckarklockan funkar ju såklart inte heller, hade ställt den på kvart i åtta, pga jag skulle flytta bilen då, vaknade som tur var 07.50. Och försökte sedan somna om men icke! Så nu äter jag en stabil frukost! Har jag inte gjort på länge=)

  Frukost: 150 g vanlij youghurt. 45 g musli, kanel och äpple osötad. 1 st Havre plus. 1 ägg. 1 msk Minikeso. 1 st kycklingkorv. Min fantastika Gekås-grillkrydda. = 415 kcl.

Nu ska jag fortsätta äta, och sen ska jag försöka kontakta flisen som pratade om ngt ställe som sålde billiga telefoner? Typ grymme Nokia! Mellan detta ska jag beställa böcker. Efter detta ska jag börja packa kläder och nånstans där emellan måste jag åka och handla telefon=)

Puss på er!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0