Kropp VS Ögon

Mina ögon gör ont så trötta är dem.. men min kropp börjar bli rastlös. Jag vill sova, men kroppen vill inte ligga still :P Trots att den är superseg och har lite onda känningar och stelheter sedan febern, och den lilla-mini febern som är kvar..

Lägger jag mig nu så somnar jag och då kan jag inte sova inatt. Gå ut på en promenad? ORKA. Då smiter jag säkert bara in och köper godis för mina sista kalorier:P Har inte fått i mig så många idag..så finns ju att ta av! Väga mot, väga för.. eller så plockar jag med kläderna.

Pratade med min kära mor som skulle träffa min moster och slita lite i sin egen lgh, så vi kör ett röj imorn istället i min, städar och flyttar ut i ett kör. Ska även tvätta klart hos mamma imorn också. Gott.

Haha, läste om flisens besök hos den franska ögonbryns-vaxaren, såg framför mig henne utan ögonbryn. DET hade varit kul. Oj va jag skrattade =)

Just det, är det någon som visste att MJ gjorde en musikal 1988? Moonwalker? Inte jag, den måste ju ses!
http://www.youtube.com/watch?v=NulLdYXxjd4&feature=related

Haha, kolla denna, Bad fast med ungar!
http://www.youtube.com/watch?v=DPkp25FQnFo&feature=related

OCH...jag har fått dille på plommon..sjuuukt gott. Och låg kaloriinnehåll ;)
Haha..OCH.. fått dille på hårda karameller, har inte tyckt om det så mycket sen jag var liten..men gyyyyd så gott det är. Har ju inte ätit några idag, men tänker på dem..mm..haha, ännu en anledning till att inte lämna lägenheten!

Längtar tills jag bor med tjejerna i Turkiet, då man inte bor själv så kan man inte äta vad och när som helst ;) Det kommer nog göra skillnad för mig! Sen när jag kommer hem så bor jag ju hos mor, det ska nog göra mig gott att bo med folk!

Fick precis se en bild på Bruce och hennes Simon..mm, gud va fina de är ihop! De passar varandra som handen i handsken!

puss på er!
Kommentarer
Postat av: Camilla

vad gullig du är! tack=)

2009-08-25 @ 18:08:14
Postat av: Jessica

Ojoj, ingen skrivkramp här inte?? Mår du bättre? Pusss

2009-08-25 @ 18:47:09
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Hur fick du se den bilden? Jag vill med! Haha, tror du att vi kommer stoppa dig från att äta? Snarare tvärtom! ;) Bra att du är på bättringsvägen... Och nej, det hade inte varit roligt om hon vaxat bort mina ögonbryn! ;) Puss

2009-08-25 @ 19:11:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0