Landat lite..

Så, nu har jag hunnit sitta här i soffan ett tag, kollat runt på datorn och har även på Anchorman på på femman, den är faktiskt väldigt rolig=)

Jag har nu då hunnit bli trött...mm.. ska nog sova snart. Jag har ätit godis nu flera dagar i rad. Det är bara för att jag kan styra själv. Typ, om jag äter mindre kalorier under dagen så kan jag äta så och så mycket godis utan att överskrida mitt kaloribehov för att gå ner i vikt. Detta är ju inte okej. Jag går kanske ner i vikt. Men det är ju på fel sätt!

Så nu, ska jag bara tillåta mig äta godis på helger, inte överskrida mitt kaloriintag dock. Hanna gav mig en idé också. Att på vardagarna får jag inte utnyttja de kalorier jag förbränner, men på helgerna får jag äta upp dem, men ändå inte gå över 1300. Tycker jag lät bra. Det blir som en belöning men ändå en såpass belöning som gör att jag fortsätter gå ner i vikt. Ingen ånger inget fel=)

Känns bra!

Så, nu börjar det nästan göra ont i ögonen så trött är jag.. får se vad jag hittar på för motionsform imorn innan jobbet. Början nio. Simning? Ska se när valhalla öppnar!

Seee ya!

 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0