Längsta hittills?

Det är nog det längsta som dröjts innan jag skrivit, nästan, om jag inte varit bortrest:P Men var nog för att jag var sååå sjukt hungrig och trött efter jobbet som gjorde att jag sysselsatte mig med annat än att skriva här.

Nu har jag iaf adressändrat, slängt i en tvätt.. typ. Imorn är absolut sista dagen innan jag måste beställa böcker. Men vill så gärna bara få svar från en tjej, kanske kan få den billigt..Hoppas..

Imorn blir det att ställa klockan innan åtta, trots att jag börjar 18. Står på en parkering som bara är gratis till 08.00, så måste upp och flytta den, och efter som det är måndag imorn så borde många ha åkt till jobbet lagom tills dess och gett mig en go parkering=)

Imorn är det packning av kläder, tvätta mer kläder.. som sagt beställa böcker. Typ det sista fixandet innan TURKEY! Får nog flytta till mamma på Tisdag, så vi kan börja städa ut lägenheten!

Ska fixa Skype också, pappa sa att man kanske inte kan fixa det i Turkiet(?), det går iaf inte i Dubai, så bra att göra det här innan! Så tjejer om ni läser detta, så fixa fixa, annars säger jag det till er i röstaväg imorn ;)

Funderade lite på om man skulle simma imorn? När alla andra jobbar? Får se vad jag känner för!

Nu är det film, fast nog sova lite tidigt ändå, är trött!

Haha, flisen har lagt upp den sjukt roliga trailern till Twilight-filmen. ÄLSKART!

puss!
Kommentarer
Postat av: flisen

I've already got it Steve! So emberassing!

2009-08-23 @ 22:24:22
Postat av: Jessica

Ja den var väl ok? Sitter och funderar på varvet men vet inte? Vill du?!?! :D



Väldigt god mat och enkel. Try it :)



2009-08-24 @ 06:32:34
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0