Ledig!

Men ändå ställa klockan.. inte kul! Men är ju för en bra sak, ska till Ikea med Mamma. Pappa ska plocka ner min garderob som de ska köpa, och då måste jag ha byråer och stoppa mina kläder i. Så spendera mera pengar? Wiee!

Och påmindes om att Flisen kanske blir tvungen att gå in och jobba mer än två veckor på sina semester, pga semesterdagar och tjänstledighet. Fy va synd jag tycker om henne!

Jag är trött i ögat idag. Jättetrött. Blir kanske en PN efter Ikea. Ikväll blir det nog umgänge med Flisen, Brus och Jess!

Ytterligare -1kg idag. Håll tummarna på att det fortsätter neråt. För så fort det stannar till eller går upp så kommer jag börja äta en vanlig måltid!

Ska försöka nå mamma igen, hon svarar inte på sin mobil!

Fint väder idag. Kul. På tal om kul. Igår när vi var hos Flisen så var typ konsert inne i lägenheten. Hördes så sjukt bra från U2 konserten. Hoppas de inte höll på fööör länge flisen!


Puss så länge!
Kommentarer
Postat av: flisen

Haha, tack för medlidandet! :) Jag är också trött idag, jättetrött. U2 slutade strax efter halv tolv så det var ingen fara. :) Lycka till på Ikea och vi ses sen! Pussar

2009-08-01 @ 11:03:09
URL: http://fliiisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0