Morgonstund har guld i mun (?)

Jag var såååå nära att ställa om klockan, jag gjorde det till o med, men när jag låg där och hade chansen att sova 1.5-2 timmar till, så tänkte jag "ne, du kan skippa träningen imorn, men inte idag då du har planerat att träna". Jag får faktiskt inte gå tillbaka till att ha "no karaktär what så ever! 

Så eftersom jag faktiskt hade sjukt ont i knäna igår, så blir det en lätt springning idag, planerat att springa till skatås (ca 2 km tror jag) springa 2.5an och sen hem igen då.

Och trots ett ännu större kaloriintag igår så stod vågen på - 4 hekto imorse. Det lär ju bita mig i röva ändå, sån där"var lycklig nu så får du massa kg på vågen när du minst anar det!"

Well well, jag ska ta och stoppa i mig en banan nu så jag orkar springa, va blir det? Ca 6.5(?)km, och sen blir det nog en mysig storfrukost hemma innan jobbet. Goare att ha tid att äta hemma än där, får la bli någon shake eller ngt litet där som "mellanmål" innan lunchen, eller säger man middag när man slutar 19? Jag vet inte.. jag funderar faktiskt på att göra korv stroganoff på kyckling-korv, får se hur det smakar=)

Igår var det gotta så man mådde illa, jag lär mig aldrig!! Haha, filmen med Flisens Rob var väldigt speciell..:D Sen såg vi she´s the man.. och gyyyyyd va bra den är!! "Word ma` man!" "Quit blushing, it´s lame"..underbart! Och hennes miner och tonfall...mmm!

Oj, nu kommer McLeods döttrar, se där=)

Puss på er så länge!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0