Nu börjar det hända saker..

Hade en kille här som kolla på lägenheten..och vi har skrivit kontrakt! Wiee! nu ska jag bara ta med det till jobbet och kopiera upp det, skicka en till honom, ha en till mig och en kopia till hyresvärden.. och hoppas på att de inte sätter sig på tvären för ngt. Hade faktiskt varit min lyckliga tur. Inget kan väl flyta på utan problem? Eller? Han verkar superbra iaf! Skönt!

Idag ska jag även ansöka om studiebidrag, beställa hem böcker.. och äta tacosallad! Wie! Idag har jag inte tränat, vila idag, och ätit ganska mycket mat.. får träna bort det imorgon!

TRÖTT! Har känts som en sån där ätagodiskollafilm-dag-känsla.. haha, jag och flisen eggade varandra på jobbet idag genom call-guiden "mmm...marabou mjölkchoklad..mmm... röda mattor....mmmm.."

Som sagt, trött då jag inte sover på nätterna, hade ringt mamma 00.25 inatt tydligen. I sömnen. Det var ngt nytt!

Bara onsdag och torsdag kvar sen ledig tre dagar! Wiee.. då är det massa ärenden, mycket att fixa inför Turkiet nu!

Ska fixa papper och kolla tv nu, och äta=)

pusshej!
Kommentarer
Postat av: flis

mmm choklad....



gött grattis för bövelen! härligt med en sak ur vägen iaf ;)

ses imon, puss!

2009-08-11 @ 20:33:49
Postat av: Jessica

Gud vad skönt med lägenheten!



Ohh call-guid, det använde vi när jag började på supporten på Telia, coolt:)



Haha, du är läbbig när du sover:) Men sööööt!



PUSS

2009-08-11 @ 20:50:29
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0