Resfeber välkommen!

Där kom den! Usch.. när klockan ringde i morse kl 6 och jag ställde mig i duschen bara vände det sig i magen. Resfebern har äntligen infunnit sig!

Jag kan ju säga att jag hade inte fått sova ngt dessa nätter om inte min mamma hade varit så underbar! Står i stoooor skuld till henne, enligt mig, inte henne:P Hon städade min lägenhet igår på dagen, direkt efter jag slutat jobbet så gick vi in till stan och köpte present till Alva, kusins 1-månaders bebis-flicka, åkte dit, hälsade på och höll det som är det sötaste jag sett. Helt sjukt..hon var TOKsöt!!

Sen åkte vi och släppte av kusin och moster, hem till min lägenhet, tog med oss inte ens hälften av sakerna som var kvar, och då hade vi ändå tagit med oss 7 lådor därifrån i förrgår. Sen hem och åt middag. Då var klockan efter 22, gissa om man var hungrig!

Nu är det jobb, pratade med vår planerare igår som flyttade mig iaf en timme tidigare, så slutar halv fem idag istället för halv sex. Så beroende på om mamma städat klart lägenheten idag eller inte så börjar jag packa innan tjejkvällen ikväll. Eller städar klart lägenheten. Och imorn blir det tidigt klockställning för packning och sedan ärenden i stan som jag inte gjort än. Tur man inte hinner tänka:P

Igår var Flisen och sa hejdå, vi bjöd på tårta... mmm.. folk blev nöjda=)

Ne nu måste jag springa! puss!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0