Så blev det så ändå..



Jag har feber. När jag kom hem från ärenden i Allum så frös jag och blev sjukt trött, fick ont i kroppen. Duschade för att bli varm men frös ändå! Klockan började närma sig jobbdags och jag la mig i sängen under täcket för jag kunde inte sluta frysa, tog febern och guess what. Feber it was.

Ringde min going till mamma som påpekade att jag alltid blivit sjuk när jag ska resa iväg lite längre.
Förra året, veckan innan Thailand, blev jag magsjuk. När vi skulle åka till Spanien när jag var liten, 40 graders feber och halsfluss. Innan vi flytta till Dubai så blev jag tydligen också sjuk, kommer dock inte ihåg det. Och nu, några dagar innan vi åker.

Satt ju med både jacka och filt igår när jag jobbade för att jag frös så förbannat, och jag har känt mig lite hängig, sett att min hy fått extremt mycket finnar, vilket oftast berår på att kroppen inte mår bra. Var väl bara en tidsfråga!

Så nu har jag sovit i några timmar.. är fortfarande supertrött så blir nog sängen snart igen.

Det var nog den uppdateringen för ikväll. Hoppas ni har det gott! Ingen afro imorn Flisen.. puss!

Kommentarer
Postat av: flisen

Usch då, krya på dig!

2009-08-24 @ 21:05:18
Postat av: Camilla

Krya på dig!!

2009-08-24 @ 22:15:48
Postat av: Jessica

Snuttan, stackare! Det är typ som Jonnie, han blir ALLTID sjuk på resan..jätte knepigt! KRYA PÅ DIG <3

2009-08-25 @ 08:14:58
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi, vad bra:) Jag börjar ladda typ redan nu:) PUSS

2009-08-25 @ 12:16:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0