Såå

...nu börjar jag slappna av här hemma igen. Ska snart lägga mig, ska bara ta och beställa alla böcker jag behöver från CDON, sätta i pengar på en tjejs konto för en annan bok, och hoppas på att två andra säger att de gärna skickar sina böcker också, så kanske jag kan sätta över pengar till dem imorn och få alla böcker kirrade=)

Köpte en jättefin vit Macbook idag..den är jättefin, och jättevit=) Längtar tills jag kan använda den, när den är färdigladdad. Lär bli imorn. Slutar 18.30, så blir en sen leksak, men jag är ju ledig torsdag, så kan sitta och leka med den till seent. Ska bli jättekul!

Ska även försöka ta mig ut på morgonjogg imorn, börjar ju halv tio, så om jag går upp halv sju borde jag hinna med att springa och fixa matlådor lagom tills jag börjar jobba. Jag SKA har sådan karaktär så att jag tar mig upp den tiden. För det första så är det den tiden jag har börjat jobba de senaste två dagarna. Då borde jag kunna gå upp vid den tiden. För det andra är jag ledig torsdag, fredag så kan slappa lite då. Blir ju såklart att ställa klockan, har ju fullproppat med planer men det blir ju inte halv sju! Lite sova iaf=)

Ska städa imorn efter jobbet också, kanske kan hinna med innan? Om jag springer snabbt och går upp halv sju så hinner jag kanske..ska gå till jobbet också. Tar ju 45 min.. Hade varit gött att hinna innan. Vi får se!

Torsdag blir det morgonjogg(Jag SKA ha den karaktären) sen kungsmässan hoppas jag..sen bio med mina älsklingar: Camilla, Erica, Jessica och Helen!

På fredag, morgonjogg, träffa mina sötnosar Emma och Marlene kl 12, luncha och umgås hos mig (aledningen till sorstädning innan + att det är sjukt skitigt) sen på kvällen ska vi umgås med Camilla och hennes prins, ska bli slappt. Kanske pizza pratade vi om?

Idag har jag varit på jobbet, slutade 15.30, cyklade och köpte datorn, åkte hem till mamma, lånade bilen till Almedal- Tränade Afron med Flisen. SJUKT svettigt! Brände ca 450 kcl. Fått i mig ca 1302 kcl. Känns bra!

Nu är jag trött. Ska börja spendera MER pengar, på böckerna. Kommer inte vara någon cash kvar till Turkey. Suck!

Weell, weell.. puss på er!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, inte när jag försover mig, det är jobbigt:) Duktig DU ÄR då hela tiden!! Ses imon!

2009-08-19 @ 07:01:23
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0