Sol igen!

Jupp, solning igen, och löpning! Man märkte att det gjorde skillnad om man hade mat i magen från kvällen innan! Och jag sprang ner till vattnet igen i slutet och hoppa i.. sjuuukt skönt! Det är nog det bästa med allting. Och det var jättegott igår och väldigt mysigt!

Idag blir det pulver tills vi ska grilla, då blir det kött och sallad=) Men ingen tårta eller ngt liknande som det blev igår. Det kommer finnas men är inte alls sugen på det. Kände mig sjukt bakis imorse när jag gick upp kl 8a.. Måset varit på grund av att man åt både mat och lite tårta igår när man inte varit van. Gott att kommit igång med löpningen lite smått iaf, får bara hålla igång det när jag kommer hem. Men då blir det en sallad om dagen. Kan inte springa på bara pulver. Märkte det igår.

Jaja, slut tjatat=) Hoppas ni hade det gött igår tjejer! Hörde att ni skulle ut och äta sen, kul! Och havet var la gött kan jag tro;)

Och flisen är på sin båt.. Mys!

Ses snart! Puss!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var det:) Hoppas din helg varit underbar! Hur går pulvrandet? Hoppas vi ses snart! PUSSS

2009-08-09 @ 20:38:44
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0