SOL!

Äntligen sol! Sitter ute på verandan i sommarstugan i Laxå med kusinen och hennes pojkvän! Det är så sjukt varmt! Apgött!

Jag och kusinen var och sprang kl halv nio i morse, är det bra att springa på bara pulver tror ni? Mellan puls på 190, max puls 207...Inte okej! Maxpulsen kom i långa uppförsbackar. Dags att gå över till vanlig bra mat eftersom jag ska komma igång med springandet nästa vecka. Men skönt var det, vi kom ner till vattnet efter springturen och doppade oss, det var skönt! Första svenska doppet, och gissa om det var skönt efter den turen! I uppförsbackarna kändes det som om jag skujlle spy. Och inte hade jag haft ngt att spy upp om jag hade gjort det. Ska bli gott med lite kolhydratsfri middag ikväll på släktfesten=) Ska dock försöka stå emot alla kakor och tårtor och sprit!

Kände igår att kroppen säger emot mot pulver, fick inte ner min fjärde av fem påsar igår för jag  mådde så illa. Men idag gick det hyffsat men mår ändå illa av det. Dags att gå över, sakta men säkert.

Hoppas ni har det bra och att ni har sol ni också! =)

Ses nästa vecka gummor! puss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är duktig, jag är rööööd:) PUSS PÅ DIG

2009-08-07 @ 18:44:31
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0