Sova?

..Vad är det? Jag fattar inte, det är som att sömn inte ingår i mitt liv längre. Lite, men inte mycket. Har vaknat till typ varje timme känns det och kollat på klockan och trott att jag ska gå upp. Och nu, vid 05.30 så panikvaknade eftersom jag hade i minnet att jag ställt om min klocka i natt.. så kolla jag. 14.20 tror jag den stod på. Hallå eller? senast 07.30 måste jag ju upp om jag ska hinna till jobbet.

Men som sagt, vaknade med ett ryck och kunde lika gärna gå upp. Men gå eller springa? Hade ju ont i knäna igår, men inge nu... kanske liiite springning..lugnt.. får se va det blir=)

Hoppas det gick bra för Jess inatt!  ne nu blev jag trött..och hungrig.. hmm.. kanske lägger mig i ngn timme till och skiter i träningen, som jag hade tänkt göra från början, behöver ju vila.

Helen har fixat sin blogg, check it out yo´ bro´s, brother, brothers?

Puss!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0