Suck...

...nu fattar jag ingenting.

Jag kan inte använda min 3-dongel på mina fina, vita, skinande nya mac-dator? Vad gör jag fel? För det brukar jag göra när det gäller datorer, lyckas alltid sabba det från början.. jag som har längtat så att få leka med den!!

Men flisen, du får hjälpa mig imorn, guida mig steg för steg hur du kunde använda din dongel i början!

Idag var jag sååå seg på jobbet va. Allting gick sååå sakta, och jag var och är fortf sååå trött. Gör ont i ögonen! Orkade inte ens cykla hem.. Blev vagnen.

Ingen mer motion idag än det imorse. Tur jag gjorde det då, för efter jobbet hade det inte funnits en chans att jag orkat!

Imorn åker jag till Kungsmässan där jag hoppas på att jag ska hitta mina klädesplagg som jag vill ha. Var utplockat i stan. Får jag igång datorn imorn så blir det kanske tom lite outfit-bilder ;) Sen på kvällen är det bio! KUL!
Men först innan Kungsmässan så blir det en tur i skatås med flisen! Duktiga som vi är =)

Idag har jag gjort av med, via aktiv rörelse: ca 480 kcal. Fått i mig : 1350 kcal.

Ska fundera lite om det kanske blir lite gotta på bion imorn.. då måste jag lägga upp så jag äter minimalt med kalorier under dagen. Planering, planering, planering!

puss hej!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Planering för mig med, har inte bestämt mig än:)

2009-08-19 @ 21:35:31
Postat av: Anonym

Sorry brah', jag är inte rätt person att fråga! Min dingelidong fungerade utan något tjafs. :( Jag frågade han med lägenheten om internet, det fanns inget men det skulle bli ett snart. Han visste dock inte om det skulle bli med en gång eller om det tog ett tag. Han sa att man kanske kan köpa in sig på internetcafeets nät, det ligger mittemot. Sedan sa han att det fanns olåsta nätverk man kan försöka ansluta till också, men signalen varierar. Vi får se vad vi hittar på helt enkelt! :) Ses imorn, puss!

2009-08-19 @ 22:39:14
Postat av: Anonym

Kommer det bilder snart då? :)

2009-08-20 @ 08:24:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0