Sugen!

Idag är jag sugen på gotta! Sjukt sugen, så idag ska jag äta utan ånger=) Wieee!

Det var jättekul att ha Marlene och Emma här, var sjukt länge sen vi sågs! Marlene flyttar ju till Spanien för ett år på måndag, sjukt det känns när alla sprids! 





Ska iväg till Flisen nu och mysa med film.. passar mig!
Fick även igång datorn idag, kände mig lite som ett datorgeni:D
Så nu blir det bilder, kanske inte på saker som datorn inte kommer åt..men ändå! :P


Ne nu ska jag bege mig, är sååå sugen på att äta! Puss hej!


Kommentarer
Postat av: flis

BILDER! I LIKE... Annorlunda det kändes, kul! :) Söt du är fis!

2009-08-21 @ 18:29:44
Postat av: glis

Ånej inte nu igen!

2009-08-21 @ 22:05:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0