Svettigt!

Det är riktigt varmt och skönt idag.. kul att Sverige får lite värme igen=)

Det var skönt att röra på sig idag! Ännu bättre när man rör på sig med någon! Haha, och är det någon som man tycker om så är du ju ännu bättre;)

När jag kom hem så hade jag fått en av böckerna jag betalat för av en av tjejerna jag mailat, grymt härligt med snabba, effektiva och ärliga människor=)

Sen var det två räkningar också..mindre kul! Dock ett erbjudande om ett år till av avgiftfritt mastercard. OM jag använder det innan oktober. Haha, det har bara legat i min låda.. så dags att använda!  Farligt farligt...

Iaf, det som jag gick in för att skriva, så jag själv håller lite koll. Förbränning:

15 min jogg. Kcal: 151.
25 min jogg/gång. Kcal: 205.
15 min jogg. Kcal: 150.

Totalt: 506 kcal.
Intag än så länge: 263 kcal.

Nu ska jag duscha, har ätit min smoothie från imorse. Mamma kommer och hämtar mig kl 12.30, kanske lite efter. Jag kör hem henne, hämtar Flisen och sen är det SHOPPING. Riktigt sugen.. trots pengarsparande till Turkiet så vill jag spendera!

Sen blir det mat, bordsbokning gjort av Jess, ängeln som fixar och donar! Tack för det! På Bergakunden halv sju, sen är bion typ nio=) BRA DAG!! (Ser det ut att bli iaf..peppar peppar..)

Puss så länge!
Kommentarer
Postat av: Jessica

SÖTNOS!!!

2009-08-20 @ 16:25:00
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Haha, ja det blev allt en del du! Jooo, öppna! :D



Jag ska försöka hålla mig, kan inte lova något. ;) Men bara så att du vet, det är ingen svensk text, bara engelsk. Men det kanske passar bra att öva lite innan vi ska börja plugga. ;)

Ses sen, puss!

2009-08-20 @ 16:30:34


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0