Träning?

Kan det vara så att man börjar komma igång med träningen igen? SKÖNT! Fjärde dagen i rad idag då jag tagit en löptur på 30 minuter. Inte hårda pass alls då jag inte haft superbra mat i magen, men ändå rört mig!

Jag och Annie var iväg till Skatås efter jag jobbat klart idag, för att springa femman. Men jag kände att det inte funkade. Hade ingen ork, ingen kraft.. ingenting i kroppen! Hade bara ätit pulver innan dess. Så vi svängde av innan femman gick in i skogen och fortsatte runt sjön. Blev ju circus 30 minuter ändå, i VÄLDIGT maklig takt. Tack för det Annie! Stackare som har all energi i världen och fick dra runt mig där! Du som klarar en mil lätt!

När jag kom hem så låg mamma på soffan och halvsov. Hon var här för att hämta deras hemnyckel samt att hjälpa mig städa lite. Får nämligen en kille på besök imorn som är sugen på att hyra lägenheten. Hoppas han tycker om den!

Men mamma var så trött så medan jag åkte och handla mat, då mitt kylskåp var toktomt, låg hon och sov på soffan. Kan hon ha behövt efter denna helgen!

OM det var kul att handla mat! Handla bara supernyttiga saker, och jag bara längtar efter att få äta det! Ska ju få i mig iaf en lunch, eller middag eller ett mellanmål om dagen, beroende på vilken tid jag ska träna. Får se till att jag har det i magen innan löpningen!

Fick ju sjukt mycket frysta blåbär av farmor, köpte lättkesella så jag kan göra smoothisar som mellanmål, och även då keso som jag kan blanda blåbär med som mellanmål. Sen massa sallad och tonfisk, makrill i tomatsås, ägg, krossade tomater för tonfiskgratäng.. mmm.. Ska lägga upp ett litet matupplägg ikväll så jag inte äter upp allt på en gång. En måltid om dagen denna veckan, iaf de första dagarna!

Men ja, igår var ju sista dagen i stugan. Gud va skönt det är där uppe! Sola på altanen på dagen, och sitta i det inglasade med infravärme på kvällen..ville inte åka därifrån!  Men så blev det, sa hejdå till Farmor, då jag inte träffar henne innan Turklandet! Sjukt god blåbärspaj bjöd hon på. Ingen deg, bara massa blåbär typ. UNDERBART! Springtur blev det ju också på morgonen igår.. Sen packning och biltur hem. Väl hemma så tog jag cykeln till mamma o pappa där vi var med Maud och Lars och Johanna och Bonnie innan Johanna gick på Madonna. Och Bonnie. Sötaste bebis jag sett! Aldrig varit med om en som skrattar och ler hela tiden! Mumma! Synd att jag inte kan lägga upp bilder på henne här.. kanske kan ta av pappa sen!

Jaja, åt en sjukt god tacosallad förut..mm.. nöjd nu! Men trött.. sov inte mkt i helgen och inte mycket inatt.. började halv sju idag, och börjat samma imorn. Usch. Det var kul att träffa flisen på jobbet, vi snacka USA i sommar.. spännande!

Jaja, slutjatat nu. TV nästa, sen städa och sen sova! Puss!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag menar det:) Vi kommer, har nästan semester klart, pratade med chefen idag, ska bara bestämma datum:) Duktig du är, du låter verkligen motiverad, då kommer vi käka typ samma mat. Du måste testa soppan jag gjorde igår, sjukt god och fettsnål!!



Klart vi ses i helgen, ska bli mys, säg vart jag ska vara och när så är jag där:)



Den är bra, man får energi och hög förbränning. En av mina favoriter!



2009-08-10 @ 21:23:53
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Anonym

BOOOORN IN THE U S A!!



Hehe, älskart... Kul blir det! :) Äh välbehövliga ting så som träningskläder får man inte snåla med! Inte ens när halva lönen försvinner ;) Ses imorn pärlan!

2009-08-10 @ 21:26:40
Postat av: Jessica

Ja visst kommer det, mitt ljus under hösten:)



Ja, säg till när du vill ha receptet!! Soppar är grymt!



Jag jobbar på lördag men äter gärna ticotaco:)



Try it, do it! :)



Ses snart snuttplutt!

2009-08-10 @ 21:58:02
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0