TV!

Kom hem och satte mig framför tvn med mitt första glas cola för dagen kl 20.10. OM det var härligt!

Hos pappa så bar vi upp min garderob i delar, och det var inte små delar! Vägde mycket, stackars pappa som slitit ner de delarna från min tredje våning utan hiss hela dagen..och sedan flyttade vi runt deras megatunga säng.

Sen, svettiga och goa, åkte vi till Ikea i Kållered och köpte mina byråer, och DÅ kände jag att jag var hungrig..isch.. men det var bara att bita ihop. Pappa skulle äta pizza idag. Tycker jag han gör rätt i, så mycket som han slitit idag. Bar upp de två byråerna helt själv tre trappor förut, tydligen lättare då. Men det varnades tom på ikea att de var tunga. Så mer pizza till far!

Jag hoppade sedan av vid Coop hos mig och köpte två flaskor Cola zero och ett paket med soppa. Gyyyd va hungrig jag var och jäklar va jag ville äta all skit i butiken..INTE okej! Men men, väl hemma så smakade colan UNDERBART! Om en kvart är det soppa..mumma!

Men om man ska dra in lite kärlek i den här händelselösa bloggen?

 Varför blir man mer intresserad i någon när denna personen drar sig undan och får uppmärksamhet från annat håll?
 
Ja..det kan man ju undra! Dags att sticka från landet och låta saker släppa! Men synd att det är tre veckor och fyra dagar kvar tills vi åker. Jag lär ju hitta på något dumt innan dess, så som jag är:P

Jaja, bra tv-kväll idag! wiee! Och jobbar till halv sex imorn, får ha fliisen till tre typ.. det är bra! Synd om henne faktiskt, massa jobb för henne nu. Inte okej!

puss hej!
Kommentarer
Postat av: flis

Nu vet jag inte om jag hänger med här... vem är kärleksintresset? Eh... det som kommer efter N?

2009-08-03 @ 21:14:59
Postat av: Camilla

Jag fattar inte heller!!

2009-08-04 @ 13:53:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0