3 timmar..

Kvar i lägenheten. Sedan är det på väg till flygplatsen. Planet lyfter 01.40. Mellanlandning i Amsterdam och landar sedan i snöiga och svinkalla(!!!) Sverige.
Ska bli riktigt mysigt att få träffa mina tjejer dock=) Det ryktas om vin?

Har inte blivit någe träning idag. Klockan åtta åkte jag och far till Knowledge village(ett område med sjukt många universities) för att kolla kurser till mig i vår.
Fick hem lite papper så får kolla lite där och på hemsidan och bestämma mig=)

Sedan var det bara hem, äta frukost och iväg till stranden. Det blåste storm idag, men solen sken ändå. Lilla turen för mig, att få sol sista dagen trots osäkert väder de sista dagarna.


Efter några timmar på stranden så blev det Mall of the Emirates för att handla lite småsaker som vi ville kolla nu i efterhand. Och då var klockan fyra-halv fem. Och jag hade inte ätit någon lunch..för jag hade spanat in en glass som jag kände att jag vill ha ätit innan jag åkt hem! Och det blev det. Fiii faaan va gott!

Man fick välja ett bägarrån där överdelen är doppad i vit eller ljuschoklad och sedan rullad i typ kexsmulor eller strössel
Sedan välja tre kulor som de la på ett marmorbord. Hackade upp kulorna och lade i valfri "fyllning". Då fick man välja flera alternativ mellan typ: Snickers, marshmallows, Oreos-kakor, gummibjörnar, nötter, bär osv.
(på grund av mitt godisförbud så tog jag bara Oreos-kakor)
Sedan gojsade de ihop de tre glasskulorna med "fyllningen" i och sedan la de hela samlade göran i rånet.
Sååååå sjukt gott!
Är fortfarande sjukt mätt, och klockan är ju typ tjugo över åtta!




Det är oxfilé, potatis i ugn, tsatsiki, sallad med fetaost på gång här hemma. MÅSTE bli hungrig..kan ju inte missa denna goda mat!

Igår var vi på Madinat, åt lebanesisk mat. Såå gott. Hamour. Mm!


Sedan ska jag försöka sova mestadelen av resan hem. Kan nog bli lätt för jag är såå trött. Sent i sängs, tidigt upp. Så har det varit i två veckor nu.


Hejdå Dubai
Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, rooolig:)

2009-12-29 @ 14:47:20
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0