Ajj!

Vilken jäkla träning det är för vaderna att springa i sand/vatten. Har sjukt ont i dem nu. Fasar för kvällen, morgondagen.. usch. Kan ju säga såhär: Joggar man i vattenbrynet så kan man nog skippa benstyrketräningen på gymmet. Sjukt jobbigt för benen. Och pulsen låg och pendlade mellan 158-168 under joggningen. För högt för träning innan frukost känner jag. Även segt när man glömmer både ipod och kamera.. bra första joggingtur!

Det blev en morgonmotionsrunda på totalt: 65 min. Varav jogg: 30 min.
Kaloriförbränning: 459 kcal.

Blev ju bara ett träningspass igår, förhoppningsvis blir det crossen i kväll, efter vi kommit hem från Ikea! Där ska vi äta lunch..mm..

Igår när vi gjorde ärenden så var vi i ett köpcenter där det fanns massa donuts- och glass-stånd. Mm..dunkin´donuts.

Hur fel låter det? Det måste jag ju bara äta innan jag åker hem.  Samt Baskin´Robbins. DET är ett måste. Deras hundratals olika glass-sorter är ju himmelriket.







Bilder: Google.

Imorn kväll så är det ju fredag. Då ska vi ner här på "beachwalken"(där de har öppnat ännu fler affärer och restauranger) och äta på en mexikansk restaurang som tydligen ska vara apbra!

Nog tjötat. Nu byta om till bikini. Strax efter: Sola. Sedan: Ikea!

Ha en go dag alla! Puss!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Neee den får du ine, den är inte bra:)



Vad knasigt det känns att du ska sola osv:)



Hoppas du mår bäst!



Pussss

2009-12-17 @ 09:16:49
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0