Bra början på bra dag!

Precis ätit frukost/lunch efter ett träningspass med Flisen!

Vi gick till Almedal, körde axlar, armar, rygg och mage. Mest axlar. Det är kul=) Och gick hem.
Tog en proteindrink när vi kom fram och innan styrkan. Tog jordgubb denna gången och som det smakade milkshake! Tänk då om man blandar den med mjölk...mmm..

I alla fall. Nu har jag ont i mina axlar. Det var väldigt skönt att vara där när det inte är så mycket folk. Tror nästan jag gjort en planering över träningen i veckan. I huvudet. Som jag ska skriva ner och se ifall den kan följas!

Men först, morgonens träning:
Promenad till Almedal: 44 min.
Promenad hem: 44 min.
Styrka: 35 min.

Kaloriförbrukning: 588 kcal (glömde sätta på klockan i början av styrkan dock)

Veckans träning:
Måndag: Morgonpromenad. Box Impact.
Tisdag: Morgonjogg. Cross.
Onsdag: Morgonpromenad + styrka. Dagspromenad.
Torsdag: Morgonpromenad. Body Combat.
Fredag: Morgonpromenad. 8 km jogg.
Lördag: Morgonpromenad+ styrka. (Jobba)
Söndag: Morgonjogg 8 km. (Jobba)

Får se hur bra jag kan följa det!

Nu slappa, fixa papper för internationellt körkort. Sedan promenad, lunch, middag och halv sex plockar jag upp Flisen för Allum och sedan plåtning a la Jessi! Och sedan självklart Liseberg! Kul dag!


Använde mitt nya linne från FF som jag älskar=)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Va duktiga ni är! och vilket fint linne!! =) ses ikväll! puss

2009-12-09 @ 13:11:50
Postat av: malle

Camilla: Tack för det:D Ja vi ses ikväll, ska bli så kul!! Puss!

2009-12-09 @ 13:25:39
Postat av: Jessica

Det var jääävligt snyggt!! Och du har en grymt rygg + axlar!!



visk athletic fitness visk

2009-12-09 @ 14:15:04
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaaa, wooop wooop! Hehe. Fin är du! :) PUSS

2009-12-09 @ 14:54:23
Postat av: flis

Det var från flisen... om du inte förstod det, hehe.

2009-12-09 @ 14:54:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0