Då var det gjort..

Var uppe på jobbet. I över en och en halv timme! Att det alltid ska vara så. Men jag stortrivs ju så bra med personalen där, det är synd att arbetet inte passar mig. Fick i alla fall pratat med chef och personaladministratören(?) och de var så supergulliga båda två. Bara det fick mig att vilja vara kvar:P (Svag för snälla människor..) Jag fick lämnat in uppsägningspapper och tjötade sedan ytterligare med folk. Och när jag väl var hemma kom jag på att jag inte tog reda på något. Inte hur jag skulle göra med mitt kort, mitt skåp, när jag får sluta? Hoppas de kontaktar mig..

"Djävulskatten" har varit mysig den sista tiden..Förutom när han sätter klor och tänder i armar och ben på oss människor, vilket i o försig är ofta.


Jajaa nu ska jag snart äta keso, gurka och grillkrydda och ladda inför Box Impact! Lite nervös, de gånger vi varit där har instruktörerna varit hårda. Nästan känts som om man var tillbaka i skolan.

Bara att tagga till!
Woop Woop!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0