Då var vi igång igen..

...Woop Woop!
Var så sjukt trött imorse va. Ställde inte klockan då jag visste att mamma skulle upp vid sex och då jag sov i soffan så skulle jag vakna och inte kunna somna om. Jag vaknade och somnade om på momangen. Trots att hon var precis vid mig och höll på med frukost osv.

Vaknade sedan klockan åtta och kände lite panik då klockan var lite mer än vad som var tänkt. I med Thermo Speed.
På med kläder och ut med hunden. Efter en promenad på 47 min med tanten så slängde jag in henne och tog mig ut på en raskare promenad som varade 60 min.

Under min egna promenad så märkte jag att det var något fel med pulsklockan. Pulsen var mycket lägre och det kändes som att pulsbandet under bröstet inte satt riktigt på och inte fick kontakt med min puls.

När jag kom hem så märkte jag att bandet satt löst(!!) Vilket innebär att jag gått ner runt, under brösten. Woop Woop!
Frukost är intagen och nu blir det slappa, för att sedan ta mig till PKC och kanske sedan vidare för att köpa gymbyxor? Får se..


Dagens morgonpromenad:
Totalt: 1h 47 min.
Kaloriförbrukning: 386 kcal.
(Med tanke på att pulsen var helt skev under promenaden så vet jag inte om kaloriförbrukningen stämmer.)

Tjipp!
-0.6 kg sen igår.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0