Dagarna bara går..

Känns både som om man nyss kommit och som om man alltid varit här. Skumt.

Igår var vi på Madinat, ett område med massa mysiga restauranger. Det är mysigt byggt med en liten flod(?) mitt i allt där man kan åka på arabiska småbåtar.
Älskar det stället! Dit vill jag ta min tjejer.







Innan man är bland restaurangerna är det små marknadsstånd. Supermysigt!




Burj Al Arab skymtar man bortom Madinat.

Verkligen ett av mina favvo-ställen när det gäller restauranger.

Sedan åkte vi hem och såg tredje (eller sjätte?) Johan Falk. De tre sista har vi inte med oss=(

Idag var vi supertrötta, kom inte iväg fören kvart över 10. Då begav vi oss mot stranden för en morgonpromenad. Efter promenaden så åt vi frukt som vi hade med oss och stannade ett par timmar för sol.(Var dock mulet med regndroppar då och då)

Det blev: Ca 50 min. Varav i vattenbrynet på stranden: 40 min.
Medelpuls:114
Maxpuls:136
Kaloriförbrukning: 280 kcal.


Sedan var det bara hem, chilla lite(kollade one tree hill-avsnitt), äta lite innan vi drog iväg till Emirates Mall för julgranskulsinhandling(alltså julgranskulor skulle inhandlas).
Och då. DÅ hittade jag något som kan stilla min hunger här. Hoppas det. Kalkonkorv! Inte kycklingkorv som hemma..men ändå. Kalkonkorv! Skitbra att äta till sallad och kanske en bröabit:D WoopWoop. Prova det imorn!

Jag är svag för pennor och block..

Om bara en 30 min ska jag och mor spela tennis. Det ska bli spännande..



Ha en trevlig afton!
Puss!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0