Dags för semester?

Är så sleten! Sover inte jättemycket på nätterna nuförtiden, så när klockan ringde 07.00 imorse var jag i princip medvetslös. Och som vanligt så ställde jag om klockan till tjugo min över men tänkte(som alltid) att jag lika gärna kan släpa mig upp. Tog ett jäkla tag innan jag såg klart.

Tog en Thermo Speed och begav mig mot Sportlife Ullevi. Och som det var tyst i stan. Underbart! Och det var mysigt att vara helt själv på gymmet. Rekommenderas att vara där tidigt!

Blev 60 minuter backintervaller på Crossen. Men som jag märkt de senaste gångerna, till min stora besvikelse, så stämmer inte kaloriförbränningen på crossarna. Enligt crossen skulle jag ha förbränt:  688 kcal.

Enligt min pulsklocka: 455 kcal.

Jag går ju efter min pulsklocka så det är ju trist!

Men i alla fall. Totalt blev det:
Morgonmotion: Ca 70 min.
Förbränning: 498 kcal.


Nu göra lunchlåda (måste ta slut på salladen innan tisdag så det blir kycklingsallad med keso)
Sen ta bussen till Backaplan.
Klockan 17.00: Lussebak!
Woop Woop!


Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Tisdag....kul för dig....tyst!! :)



Jobba lugnt!

2009-12-13 @ 10:56:29
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: flisen

Haha, är du naken?!



Ååå det är nästan lite jobbigt att tänka på att imorgon är sista dagen jag får träffa dig innan du åker. Galet! :( Men du kommer hem snart, då blir det Ullared och andra tossigheter, woop woop! :) PYSSS

2009-12-13 @ 19:03:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0