Duschad?

Nej. Svettig? Ja. Det ser seriöst ut som om jag precis kommit ur duschen. Fast jag slängt på mig kläderna lite smidigt utan att de blivit alltför blöta. Aldrig. Och då menar jag ALDRIG ska jag göra om detta. Ge mig ut, mitt på dagen, i strålande sol, klarblå himmel. Ca 26 grader. Och jogga. Jag var helt död. Sprang förbi så många underbara trappor som jag ville springa upp och ner för, men jag orkade knappt styra mig åt deras håll. Värmen slog ut mig totalt.

Tack vare mamma så åt jag riktigt mycket vattenmelon innan jag stack ut(mer än 600 g!!) Så fylld med vatten rullade jag sakta fram. Tänk hur jag hade legat platt på marken om jag hade gjort som jag hade tänkt istället: Tagit en klunk kaffe och en klunk vatten.

Blev bara en runda på 36 min. Varav jogg: 26 min.
Medelpuls: 149
Maxpuls: 167
(Jag joggade sakta..ni ser ju på pulsen att det var varmt)
Kaloriförbrukning: 316 kcal.

Jag är absolut nöjd över att jag tog mig ut. Men vad tänkte jag med? Knäppa knäppa mig..  Så i vanlig ordning blir det morgonjogg i fortsättningen då det är behagligare temperatur på 20 grader. Woop Woop!

Nu: Kalkonkorv, keso(fetare än vad vi ens har hemma, inräknat de med apelsin och pärsonsmak), gurka och brödbit.
Klockan 17.00: Tennis med mor.
Planerad mat ikväll: Kycklingfilé med grönsallad, fetaost och oliver. Mmmmm!
Runt midnatt: Morbror med familj kommer. Vilket innebär att från och med imorgon blir det betydligt minde träning och mer turistande. Ska bli kul!

Tjipp!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, nee 3 timmar är långt bort:)



Gårdagen var jätte mysig, tomt utand ig, tänkte på dig hela tiden! Alex blev jätte full:)



PUSS

2009-12-20 @ 11:35:42
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0