En dag kvar!

Imorgonbitti åker vi. Hatar faktiskt att flyga, men det ska bli så skönt att få värme. Har verkligen börjat ogilla kallhet. Kommer dock sakna mina hjärtan. Har ju knappt gått en dag denna hösten utan att jag träffat en av dem! Som jag ska vara fastlimmad på dem efter den 29e:D

Blev ingen morgonpromenad. Vaknade kl 03.00 och undrade om klockan var 06. Nix det var den ju såklart inte. Halv sex, är inte klockan sex än? Nepps. Mamma kommer upp och säger att detta inte kommer hålla i längden. Jag följer hennes råd och kryper i sängs igen. Kanske var bra då det är andra dagen som jag vaknar med halsont. Som dessbättre är över efter någon timma. Men ändå! Varma morgonmotionsrundor, here I come!

Förra veckans träning:
Måndag: Morgonpromenad 60. Box Impact.
Tisdag: Morgonjogg 43 min. Cross 55 min.
Onsdag: Morgonpromenad + styrka 126 min.
Torsdag: Morgonpromenad 107 min. BodyCombat.
Fredag: Hundpromenad 50 min. Promenad+ styrka + cross 140 min.
Lördag: Vila
Söndag: Morgonmotion: Cross och promenad 70 min.

Igår när jag skulle sova kom jag även på två saker till jag måste göra när vi är hemma från Laxå men innan PKC. Hämta ut mitt internationella körkort och hämta post från min lägenhet i Kålltorp.

Dygnet kommer vara schemalagt till samma tid imorgon, plus några timmar=)

Ha en go dag! Puss!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, underbart var det, oooh, då ska jag lära dig smälta skumtomtar! En kulinarisk upplevelse!



Jag längtar också, när du är hemma ska vi göra massa roliga saker:)



PUSS

2009-12-14 @ 09:11:04
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, underbart var det, oooh, då ska jag lära dig smälta skumtomtar! En kulinarisk upplevelse!



Jag längtar också, när du är hemma ska vi göra massa roliga saker:)



PUSS

2009-12-14 @ 09:11:05
URL: http://lonkakola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Oxelösund 10 Juli. Göteborg 22 Augusti.
RSS 2.0